Stoffels, Jesse (2019) The Joy of Learning. Bachelor's Thesis, Artificial Intelligence.
|
Text
BachelorP.pdf Download (305kB) | Preview |
|
Text
toestemming.pdf Restricted to Registered users only Download (92kB) |
Abstract
Een experiment om te zien of een optimale presentatie volgorde in betrekking tot leren het leer proces ook prettiger maakt. Dit werd gedaan door participanten twee subsets van een set anatomische elementen te geven om te leren. Een werd volgens een traditionele methode geordend end de andere volgens een algoritme dat elementen op een optimaal moment presenteert volgens huidig begrip. Daarna werden de participanten getest op hoeveel van de anatomische elementen zijn onthouden. Tijdens het leren en de daar op volgende test werden verscheidene parameters getest die een volgens de literatuur indicaties zijn van een 'flowstate'. Na afloop werd ook een flow questionnaire afgenomen voor extra data of een 'flowstate' was bereikt
Item Type: | Thesis (Bachelor's Thesis) |
---|---|
Supervisor name: | Cnossen, F. |
Degree programme: | Artificial Intelligence |
Thesis type: | Bachelor's Thesis |
Language: | English |
Date Deposited: | 24 Jun 2020 11:09 |
Last Modified: | 24 Jun 2020 11:09 |
URI: | https://fse.studenttheses.ub.rug.nl/id/eprint/22116 |
Actions (login required)
View Item |