Javascript must be enabled for the correct page display

The Joy of Learning

Stoffels, Jesse (2019) The Joy of Learning. Bachelor's Thesis, Artificial Intelligence.

[img]
Preview
Text
BachelorP.pdf

Download (305kB) | Preview
[img] Text
toestemming.pdf
Restricted to Registered users only

Download (92kB)

Abstract

Een experiment om te zien of een optimale presentatie volgorde in betrekking tot leren het leer proces ook prettiger maakt. Dit werd gedaan door participanten twee subsets van een set anatomische elementen te geven om te leren. Een werd volgens een traditionele methode geordend end de andere volgens een algoritme dat elementen op een optimaal moment presenteert volgens huidig begrip. Daarna werden de participanten getest op hoeveel van de anatomische elementen zijn onthouden. Tijdens het leren en de daar op volgende test werden verscheidene parameters getest die een volgens de literatuur indicaties zijn van een 'flowstate'. Na afloop werd ook een flow questionnaire afgenomen voor extra data of een 'flowstate' was bereikt

Item Type: Thesis (Bachelor's Thesis)
Supervisor name: Cnossen, F.
Degree programme: Artificial Intelligence
Thesis type: Bachelor's Thesis
Language: English
Date Deposited: 24 Jun 2020 11:09
Last Modified: 24 Jun 2020 11:09
URI: https://fse.studenttheses.ub.rug.nl/id/eprint/22116

Actions (login required)

View Item View Item